Vom procesa rambursarea în termen de 3 zile de la primirea și verificarea produsului returnat. Banii vor fi returnați doar prin virament bancar în contul IBAN transmis pe adresa de email: comenzi@gogobaby.ro
Puteți plăti online cu cardul de credit/debit sau, în unele cazuri, la livrare (ramburs).
Garanția nu acoperă:
- Daune mecanice sau de utilizare greșita;
- Defecțiuni cauzate de uzura normală;
- Decolorarea LCD cauzată de uzura naturală;
- Software-ul produselor digitale;
- Textile și materiale plastice, decolorarea cauzată de uzura naturală;
- Uzura naturală a componentelor.
În perioada garanției standard tot ce trebuie să faci este să ne contactezi la comenzi@gogobaby.ro sau la +0724.207.773 și să ne spui ce probleme întâmpini, iar gogobaby.ro se va ocupa de rezolvarea acestora.
Pe pagina fiecărui produs veți găsi descrieri detaliate, specificații tehnice, imagini și, uneori, video-uri. Dacă aveți întrebări suplimentare, nu ezitați să ne contactați telefonic sau prin email.
Puteți plasa o comandă direct pe site-ul nostru www.gogobaby.ro. Navigați prin categorii, adăugați produsele dorite în coș și urmați pașii pentru finalizarea comenzii.
Pentru a returna un produs, vă rugăm să ne contactați prin email la comenzi@gogobaby.ro pentru a solicita formularul de retur și instrucțiunile detaliate privind procedura.
Crearea unui cont vă permite să salvați adresele de livrare, să urmăriți istoricul comenzilor, să salvați produsele favorite în lista de dorințe și să beneficiați de oferte speciale pentru clienții înregistrați.
Termenul de livrare standard este de 1-3 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii. Pot apărea întârzieri în perioadele aglomerate sau în cazul localităților mai îndepărtate. Veți primi un email cu informațiile de urmărire a coletului.
Da, livrăm pe întreg teritoriul României prin intermediul firmelor de curierat partenere.
Vă rugăm să ne contactați cât mai repede posibil dacă doriți să modificați sau să anulați o comandă. Vom face tot posibilul să vă ajutăm, în măsura în care comanda nu a fost deja procesată și expediată.
Dacă doriți să schimbați un produs (de exemplu, pentru o altă mărime sau culoare), vă rugăm să ne contactați. În funcție de disponibilitate, vom face tot posibilul să vă ajutăm. De obicei, se aplică procedura de retur pentru produsul inițial și plasarea unei noi comenzi pentru produsul dorit.
Alegerea unei selecții are ca rezultat o reîmprospătare completă a paginii.